گل سرخ

گل سرخ

دانلود رایگان کتاب موبایل و رایانه ، جملات زیبا،دام و دامپزشکی
گل سرخ

گل سرخ

دانلود رایگان کتاب موبایل و رایانه ، جملات زیبا،دام و دامپزشکی

لیلی و مجنون




گاهی زن مجنون می شود ...

و مرد لیلی ...!!!

 

خنده های روی لبانشان را ببین!!

بوی "جنایت"



اینجا انتهای زمین است...


درست لحظه ی مرگ انسانیت...


جایی که دست های مادران بوی خون می دهد!!!


بوی "جنایت"


و آبهای راکدش طعم کودکانی را می گیرد که بی نفس خفه می شوند در

 

خفقان این نکبت آباد!


معصومیت ها دریده می شوند...


و "آدم "ها...


همین ما آدم ها...


چه ساده می گذریم از کنار درد هایمان


"این درد های مشترک"


اینجا انتهای زمین است...


درست همین جایی که ما ایستاده ایم!!!!

میخواهم عاشقی را از تو یاد بگیرم



میخواهم عاشقی را از تو یاد بگیرم

که چنین بی وقفه در هر زمان و مکانی

یادت نمیرود باید عاشقی کنی

کاش من اینگونه عاشق بودم ..... ای کاش ...

کودک گرسنه....


شرم میکنم

که وزن سیری ام را با ترازوی 

کودک گرسنه  

کنار پیاده رو بکشم . . . !

نون حلال



درسته که بابام یه کارگر سادست و

نمی تونه برام همه چی بخره...

درسته زیاد نمی بینمش...

اما میدونم که مردونگی رو با همه سادگیش خوب بلده...

می دونم سر سفرمون نون حلال آورده...

و به خاطر منه که زیر اون آفتاب داغ تابستون داره زجر میکشه و 

کار می کنه...

بابا جون دوست دارم...


منبع سایت الون بوی


محرم

اول دفتر شعرم نوشته ام..


نابرده رنج گنج به من داده ای یا حسین


واقعا اون گنجی که حسین بهمون داده چیه؟؟؟؟؟

بریم دنبالش.

بریم دنبال هدف حسین(ع)